Tájékoztató a központi Címregiszter létrehozásával kapcsolatosan a lakosságot érintő változásokról

Tájékoztató a központi címregiszter létrehozásával kapcsolatosan a lakosságot érintő változásokról

Magyarországon a közigazgatás eddig nem rendelkezett egységes, közhiteles, az ország valamennyi címét lefedő cím-adatbázissal, ezért létrehozásra került a Központi Címregiszter (továbbiakban: KCR), melynek célja, hogy a jelenlegi különböző nyilvántartásokban (ingatlan-nyilvántartás, lakcímnyilvántartás) párhuzamosan nyilvántartott címadatokat egyetlen nyilvántartásba egyesítse. Az ezzel kapcsolatos feladatok ellátását a központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII.23.) Korm. rendelet írja elő, a feladatok elvégzéséről az ingatlan fekvése szerinti illetékes települési önkormányzat jegyzője gondoskodik.

A címek felülvizsgálata jelenleg folyamban van. A Szigethalmi Polgármesteri Hivatal igazolással rendelkező megbízottjai fogják a felülvizsgálatot végezni.

Kérem a Tisztelt Lakosság türelmét, megértését és együttműködését az eredményes munka elvégzése érdekben.

Stiebel Viktória

jegyző

2

0 Comments

Leave a reply

Honlapunk cookie-kat használ. A weboldal böngészésével hozzájárulsz a sütik használatához.
Cancel